Kenan Zekić and Penn Students Create Digital Game to Raise Landmine Awareness
 

Kenan Zekić i studenti Penn-a izradili digitalnu igru za podizanje svijesti o minama

Kenan Zekić, Fullbright-ov stipendista i gost univerziteta Penn State sa Internacionalnog univerziteta u Sarajevu, i Hubert H. Humphrey, saradnik iz Sarajeva, Bosna i Hercegovina, započeli su projekat sa ciljem podizanja svijesti o još uvijek aktivnim minama iz posljednjeg rata. Zekić je došao na ideju za razvoj video igre pod nazivom “Mine Avoiders” ("Izbjegavanje mina"), a koja bi mogla pomoći podizanju svijesti učenika o ovoj temi, dok istovremeno izgrađuje tehnološku pismenost kroz augmentiranu stvarnost i koncepte programiranja.

“Želim da djeca nadograđuju svoje znanje dok ih istovremeno podsjećam na opasnosti od mina i učim kako da budu sigurniji,” rekao je Zekić. “Istovremeno, želim da djecu u nerazvijenim područjima izložim i upoznam ih sa novim tehnologijama. Ideja se nadograđuje na moje iskustvo iz BiH, ali mi je cilj razviti ovaj alat koji će se moći koristiti bilo gdje gdje postoje mine: Afghenistan, Angola, Kambodža i druge zemlje.”

Zekić je zamislio igru u kojoj igrači trebaju da se utrkuju sa vremenom i zaobilaze prepreke kako bi spasili grupu djece koja su zarobljena u minskom polju. Igrači moraju požuriti u najbliži Centar za mine da dobiju pomoć prijatelja, zaobilazeći minska polja i neeksplodirane uređaje na putu. 

Prošle jeseni, Zekić je svoju ideju predočio Andrewu Hieronymiu sa fakulteta za vizuelne umjetnosti pri univerzitetu Penn State, koji je u to vrijeme predavao na predmetu o umjetnosti u igrama. Zajedno, njih trojica su prezentirali svoju ideju studentima predmeta AA310: Collaborative Studio, te im dali zadatak da počnu razvijati igru od nule, dok usput dobijaju podršku i upute od Zekića.

“Ovaj projekat je sjajna prilika za naše studente da započnu kreativno istraživanje dok sarađuju sa Kenanom Zekićem", rekao je Carlos Rosas sa fakulteta sa vizuelnu umjetnost, koji je, također, uključen u ovaj projekat. “Studenti su zaista mogli da se uključe u sadržaj, obrazovni i kulturni kontekst, i ciljeve projekta dok istovremo imaju značajan uticaj na sveukupni dizajn i igračko iskustvo. ”

Hieronymi kaže da, kada se semestar završi, on i Rosas planiraju da nastave saradnju sa Zekićem, kako bi program od prototipa doveli do završenog proizvoda. Zekić se nada da će na kraju igra biti dostupna djeci u područjima pogođenim minama, koja će tada imati bolje razumijevanje o tome kako da budu bezbjedna dok istovremeno uče o novim tehnologijama.


Izvor: http://www.psu.edu/

Top