U petak, 22. decembra 2023. godine, organizovano je predavanje o digitalnom marketingu u okviru predmeta Advertising na studijskom programu Vizualne umjetnosti i dizajna vizualnih komunikacija (VACD). Predavanje je organizovala asistentica na programu VACD, gđa Ermina Ušanović, a gosti su bili gospodin Emir Glogić, osnivač Digitalnog odjela u agenciji The Simple, i gospodin Edin Mehić, eminentni regionalni stručnjak u industriji marketinga.
Sve veći interes za digitalni marketing tokom posljednjih godina pripisuje se njegovom sve većem značaju i popularnosti, potaknutim sve većom ovisnošću o digitalnim platformama, širenjem uređaja povezanih s internetom i razvojem potrošačkog ponašanja koje preferira online interakciju i transakcije.
Predavanje je započelo uvodom asistenta doc. dr. Hamze Smajića s Fakulteta menadžementa i javne uprave (FBA) IUS-a i Odsjeka za ekonomiju i menadžment. Dr. Smajić je pružio pregled općih marketinških pojmova i postavio temelje za pozicioniranje digitalnog marketinga kao specifičnog alata unutar tog područja. Gospodin Glogić je potom podijelio značajne uvide u industriju i njene stvarne primjene, pružajući studentima priliku da nauče kako postići uspjeh u marketingu i predstavljajući neke od uspješnih projekata agencije.
Agencija The Simple, sa sjedištem u Sarajevu, zapošljava tim marketinških stručnjaka specijalizovanih za strategiju, promociju i analizu marketinga, koji su postigli značajne poslovne rezultate u samo četiri godine rada.
Predavanje je završeno sesijom pitanja i odgovora, gdje su studenti imali priliku da dobiju povratne informacije od gospodina Glogića i gospodina Mehića. Tokom ove sesije gosti su podijelili svoje stručno znanje i pružili vrijedne savjete kako bi pomogli studentima u njihovim budućim karijerama.