Na FENS-u se teorijsko inžinjersko obrazovanje kombinuje s praksom

FENS

Na Fakultetu prirodnih i tehničkih nauka (FENS) IUS-a, obrazovanje naglašava integraciju teorije i prakse. Brojni faktori doprinose spoznaji da tradicionalne metode obrazovanja, posebno u inžinjeringu, više nisu optimalne. To uključuje ometanja društvenih medija, smanjenu koncentraciju studenata, razvoj trendova i tehnologija te obilje obrazovnih resursa. Uzevši sve navedeno u obzir, FENS i IUS prilagodili su predavanja kako bi se uskladili s ishodima učenja, uzimajući u obzir promjene u kogniciji studenata i novonastale trendove.

Pravi primjer je predmet Electrical Circuits, ključni dio kurikuluma programa Elektrotehnika i elektronika, Računarske nauke i inžinjering i Mašinstvo. Osim što pokriva klasičnu teoriju krugova, ovaj predmet sada uključuje I uvodni segment o robotici. Studenti se upoznaju s konceptima programiranja i uključuju u praktične vježbe montaže i programiranja robota.

Ovaj inovativni pristup su rezultat predanih napora više asistentice Šejle Džakmić i eksperta u praksi gosp. Anesa Hadžiomerovića, uz tim studenata demonstratora na dodiplomskom studiju i u saradnji s CERIT-om iz Mostara. Uključivanje robotike u kurikulum predmeta ne samo da poboljšava učenje studenata, nego ih i priprema za zahtjeve modernih inžinjerskih polja.

Pogledajte vizualne prikaze radova studenata na montaži robota koji pružaju uvid u ovaj dinamični obrazovni doživljaj. Pratite nove informacije o napretku studenata.

Share