Gospodin Majid Hejazi održao informativno predavanje o globalnim marketinškim strategijama

FBA Hosts Mr. Majid Hejazi

Fakultet menadžmenta i javne uprave (FBA) je ugostio gospodina Majida Hejazija u petak, 26. aprila 2024. godine, u okviru predmeta International Marketing. Predavanje pod nazivom "Globalni uvidi, lokalni utjecaj: Priča o startupu Basalam" pružila je detaljnu analizu Basalama, inovativnog startupa sa sjedištem u Iranu, sa fokusom na njegove marketinške strategije i promotivne napore. Rasprava je istakla pristup Basalama u korištenju lokalnih uvida za globalni uspjeh na tržištu, što je poslužilo kao praktičan primjer primjene marketinga u stvarnom svijetu.

Studenti su također imali privilegiju direktno čuti od predstavnika Basalama, gospodina Hosseina Sattarija, koji se pridružio putem interneta kako bi podijelio svoja iskustva iz prve ruke i rezultate marketinških inicijativa kompanije. Ova interakcija obogatila je predavanje što je pružilo studentima detaljnije razumijevanje izazova i uspjeha s kojima se marketinški stručnjaci suočavaju u današnjem konkurentnom okruženju.

Događaj su organizovali docenti dr. Šejma Aydin i dr. Hamza Smajić. Predavanje je studentima pružilo vrijedne uvide u međunarodno okruženje marketinga i ponudilo smjernice za izgradnju karijere u ovoj dinamičnoj industriji.

Share