U srijedu, 8. maja 2024. godine, gđa. Mehtap Özer-Isović, i doc. dr. Vesna Suljić su organizovale predstavljanje svog najnovijeg prevodilačkog projekta - "Bliski susreti poetske vrste" - zbirku poezije na tri jezika koju su pisali pjesnici iz Australije i Novog Zelanda.
Osim pjesama, knjiga sadrži informativne i inspirativne komentare koje su autori dali o svom procesu pisanja te o australskom i novozelandskom narodu, kulturi, običajima i prirodi. Predstavljanje knjige moderirala je doc. dr. Dženana Bračković, jedna od recenzentica knjige. Dva recenzenta iz Australije su se pridružila putem video poziva - gđa. Tuba Boz, predavačica s RMIT-a u Melbourneu, i gđa. Mersija Ilić, autorica iz Sydneya. Oni su dali svoje komentare o knjizi - od izbora tema do kvalitete prevoda na bosanski i turski - i preporučili je studentima i nastavnicima kao višestruki resurs za studente jezika, književnosti, kulturnih ili prevodilačkih studija.
Jedan od pjesnika čiju je pjesma prevedela na turski jezik Mehtap Özer-Isović i na bosanski jezik dr. Vesne Suljić također je prisustvovala događaju putem video poziva. Bila je to Jennifer Compton iz Novog Južnog Walesa, Australija. Pročitala je svoju pjesmu " Epicentre " koja je inspirisana potresom koji je doživjela dok je živjela na Novom Zelandu. Publika je mogla uživati u pjesmama koje su napisali Dan Disney - "To the Reader", Alan Jefferies - "The Truth", Reihana Robinson - "If you poison us, do we not die", i autohtona australska pjesnikinja, Aunty Rhonda Collard-Spratt - "Lost Mother".
Sve pjesme su bile predstavljene i čitane na engleskom, bosanskom i turskom jeziku. Kao što naziv zbirke sugeriše, Mehtap Özer-Isović i dr. Vesna Suljić, urednice i prevoditeljice ove zbirke poezije, željele su približiti australske i novozelandske pjesnike ovom dijelu svijeta i proširiti njihove poruke da smo u suštini svi ljudska bića, Zemljani, sličnih problema, radosti i tuga, i da nas samo geografske udaljenosti preko okeana i kontinenata razdvajaju jedne od drugih. Događaju su prisustvovali zaposlenici i studenti IUS-a.